chiz sher

فین کردن از مستحبات موکد است و نقل شده کسی که دماغش را فین نکند و بگذارد چلمش همینطوری از دماغش آویزان شود و حال مردم بهم بخورد خداوند او را در آتش جهنم سرخ کرده از او همبرگر یا هات داگ درست خواهد کرد.
فین کردن دو قسم است: فین کردن با تجهیزات (مانند دستمال یا هرپارچه تمیز و یا آستین پیراهن) و فین کردن بدون تجهیزات یعنی با دست خالی.

در موقع فین کردن با دست خالی بهتر است به بیت الخلا رفته و دو انگشت شصت و سبابه را در دو طرف بینی قرار دهید . حالا نفس عمیقی بکشید و آنرا در سینه حبس کنید سپس در یک لحظه ناگهانی با تمام توان و قدرت فین کنید. البته مواظب باشید کش شلوارتان پاره نشود.
باید دقت کرد که بجای فین کردن در بیت الخلا نباید در کنار پیاده رو یا روی دیوار مردم اینکار را کرد. در ضمن از چسباندن چلم خود به دیوار مردم خودداری کنید.

اما در باب فین کردن با دستمال هرگز نباید مانند این خارجی​های بی نزاکت با صدای بلند فین کرد. حقیر یکسال شخصا مشرف شده بودم به یک رستوران . در حین غذا خوردن یک خارجی که روبروی من نشسته بود دستمالش را درآورد و به هنگام فین کردن آنچنان صدای شیپوری از خود بیرون آورد که من حالم بهم خورد و از ادامه اطعام منصرف شدم. این چه طرز فین کردن است؟ اگر به دماغ خودتان رحم نمیکنید لااقل به پرده گوش مردم رحم کنید. بنابر این فین کردن در مجامع عمومی باید حتی المقدور بدون صدا باشد . البته بعقیده بعض از علما استعمال اگزوز و صدا خفه کن در موقع فین کردن بلا اشکال است.

موارد دیگری هم هست که از حوصله این وبلاگ خارج است. محققان و پژوهشگران میتوانند به منابع مختلف آن مراجعه نمایند


نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت11:16---14 فروردين 1390
Dar in donyaye namardan ke mardanash asa az koor midozdand mane khosh bavar nadan , mohabat arezoo kardam



ميدونم ميدوني كيم!!!!!!!!
ساعت11:15---14 فروردين 1390
عاقبت بند سفر پایم بست
می روم ، خنده به لب ، خونین دل
می روم از دل من دست بدار
ای امید عبث بی حاصل


تنها
ساعت11:09---14 فروردين 1390
بعضی وقتا واژه ای نیست

واسه ی گفتن عشقت

واژه ها همش بهونست

واسه ی گفتن اسمت

مثل یه طلسم سنگی

روی قلبم پینه بستی

ولی افسوس یه حبابی

به یه لحظه زنده هستی

نبض عشق من همیشه

واسه دیدنت تپیده

آسمون قلب پارم

واسه دیدنت می میره

التماس آخر من

دیدنت واسه یه لحظه ست

دیدنت واسم نیازه

نباشی مرگ دوبار ست


مهم نيست
ساعت7:39---14 فروردين 1390
دلم که مهمون نميخواست کي گفت که مهمونم بشي؟
کي گفت بياي تو قلبم و مهمون نا خــونــده بشي؟
کي گفت که از چشاي من خواب و بدزدي و بري؟
کي گفت پريشونم کني٬ کي گفت بری؟کي گفت بري؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 13 فروردين 1390برچسب:جک,خنده,باحال,ساعت 20:18 توسط MJ| |


Power By: LoxBlog.Com