chiz sher

 

نظرات مردم در برابر سوال بالا :
 
 
فهمــيده ام که باز کردن پاکت شير از طرفي که نوشته " از اين قسمت باز کنيد" سخت تر از طرف ديگر است 54 ساله 
 
 
فهمــيده ام که هيچ وقت نبايد وقتي دستت تو جيبته روي يخ راه بري .       12 ساله
 
 
فهمــيده ام که نبايد بگذاري حتي يک روز هم بگذرد بدون آنکه به همسرت بگويي " دوستت دارم" .      61 سال
 
 
 فهمــيده ام که وقتي گرسنه ام نبايد به سوپر مارکت بروم .       38   ساله
 
 
 فهمــيده ام که مي شود دو نفر دقيقا به يک چيز نگاه کنند ولي دو چيز کاملا متفاوت ببينند.       20 ساله
 
 
 فهمــيده ام که وقتي مامانم ميگه " حالا باشه تا بعد " اين يعني " نه"      7 ساله 
 
 
 فهمــيده ام که من نمي تونم سراغ گردگيري ميزي که آلبوم عکس ها روي آن است بروم و مشغول تماشاي عکس ها نشوم.     42 ساله 
 
 
 فهمــيده ام که بيش تر چيزهاي که باعث نگراني من مي شوند هرگز اتفاق نمي افتند .      64   ساله
 
 
فهمــيده ام که وقتي مامان و بابا سر هم ديگه داد مي زنند ، من مي ترسم .      5 ساله 
 
 
 فهمــيده ام که اغلب مردم با چنان عجله و شتابي به سوي داشتن يک "زندگي خوب"حرکت مي کنند که از کنار آن رد مي شوند .    72 ساله 
 
فهمــيده ام که وقتي من خيلي عجله داشته باشم ، نفر جلوي من اصلا عجله ندارد . 29 ساله
 
 
فهمــيده ام که اگر عاشق انجام کاري باشم،آن را به نحو احسن انجام مي دهم .        48 ساله 
 
 
فهمــيده ام که بيش ترين زماني که به مرخصي احتياج دارم زماني است که از تعطيلات برگشته ام . 38 ساله 
 
 
 فهمــيده ام که مديريت يعني: ايجاد يک مشکل - رفع همان مشکل و اعلام رفع مشکل به همه. 34 ساله
 
 
 فهمــيده ام که اگر دنبال چيزي بروي بدست نمي آوري بايد آزادش بگذاري تا به سراغت بيايد . 29 ساله 
 
 
 فهمــيده ام که در زندگي بايد براي رسيدن به اهدافم تلاش کنم ولي نتيجه را به خواست خدا بسپارم و شکايت نکنم. 29 ساله 
 
 
فهمــيده ام که عاشق نبودن گناه است.     31   ساله 
 
 
فهمــيده ام هر چيز خوب در زندگي يا غير قانوني است و يا غير اخلاقي و يا چاق کننده 
 
 
در زندگى فهمــيده ام در فکر عوض کردن همسرم نباشم, خودمو عوض کنم و وفق بدم به موقعيتها و مراحل مختلفه زندگيم تا بتونم با بينش واضح زندگيم رو با خوشحالى و سرور ادامه بدم
 
 
هر کسى مسئول خودش هست، هرکسى تو قبر خودش ميخوابه، من بايد آدم درستى باشم      . 42 ساله 
 
 
فهمــيده ام مبارزه در زندگي براي خواسته هايت زيباست اما تنها در کنار کساني که دوستشان داري و دوستت دارند! 27 ساله 
 
 
فهمــيده ام که وقتي طرف مقابل داد ميزند صدايش به گوشم نميرسد بلکه از ان رد مي شود.     50ساله 
 
 
فهمــيده ام هرکس فقط و فقط به فکر خودشه، مرد واقعي اونه که هميشه و در همه حال به شريکش هم فکر کنه بي‌منت. 35 ساله 
 
فهمــيده ام براي بدست آوردن چيزي که تا بحال نداشتي بايد بري کاري رو انجام بدي که تا بحال انجامش نداده بودي       36 ساله
 
فهميدم كه اگر عشقي رو از دست دادي ديگه نمي توني بدست بياريش چون هيچ چيز مثل سابق نيست! و سعي كني كه فقط ازش به نيكي ياد كني!    30 ساله
 
فهميدم كه تا دير نشده بايد يه كاري كرد تا بعد ها غصه فرصت هاي رو كه داشتي ولي استفاده نكردي رو نخوري... و بعضي وقت ها هم بايد هيچ كاري نكني تا وضع از ايني كه هست بدتر نشه....    31 ساله
 
من هنوز چيزي نفهميدم, فعلا قضيه خيلي مبهمه. 34 ساله
شمام لطفا قسمت نظرات بگین............

نظرات شما عزیزان:

safoura
ساعت14:16---3 مهر 1390

چرا خودت نمیگی بهم ؟؟؟؟


yeki
ساعت19:20---2 مهر 1390
به اين صفورا بگين واي چقد تو با مزه اي يه وخ نچايي با اين همه فسفر با هوش

yeki
ساعت19:20---2 مهر 1390
به اين صفورا بگين واي چقد تو با مزه اي يه وخ نچايي با اين همه فسفر با هوش

yeki
ساعت19:19---2 مهر 1390
به اين صفورا بگين واي چقد تو با مزه اي يه وخ نچايي با اين همه فسفر با هوش

yeki
ساعت19:19---2 مهر 1390
به اين صفورا بگين واي چقد تو با مزه اي يه وخ نچايي با اين همه فسفر با هوش

ye bande khoda
ساعت11:56---4 خرداد 1390
سلام عزیز مهربون اجازه هست بشم فدات..؟

اجازه هست توشعر من اثربزاره خندهات...؟

شب که میادیواش یواش باچشمک ستارهاش اجازه هست

ازآسمون ستاره کش برم برات...؟

اجازه هست بیای پیشم یه کم بگم دوست دارم؟

توهم بگی دوسم داری، بارون بشم، دل بباره، بریم

توباغ اطلسی، بی رنج ودردبی کسی، بهت بگم عشق منی

اجازه هست خیال کنم تاآخرش مال منی....؟

خیال کنم دل منو بارفتنت نمی شکنی...؟

اجـــــــازه هست....؟

فقط خیال کنم..........خیال کنم


ميدونم نميدوني كيم
ساعت9:56---4 خرداد 1390
من از دست تو دلگيرم
تو فك كردي نميفهمم
بگو پس عشق من چي شد
بگو ازتوچيه سهمم
حواست پيشه حرفاشه
به عشق من تو دلسردي
همون روزيكه دل بستي
بايد فكراتو ميكردي
تموم فكرو خيال من
از اين بي رحمي داغونه
با اين كاري كه كردي
تو ديگه عشقي نميمونه
من اشفتم پريشونم
ازاين دلشوره ميترسم
خداي من يه كاري كنم
خطا باشه همه حرفم


بهونه زندگي "دوستت دارم"
ساعت11:34---3 خرداد 1390
زیبایی زندگی این است که:

*بی خبر دعایت کنند*

*نبینی و نگاهت کنند*

*ندانی و *دوستت*داشته باشند...................***


BBBBB
ساعت11:27---3 خرداد 1390
خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده

قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده

بعد از تو هیچ چیزی دوست داشتنی نیست

کوه غصه از دلم رفتنی نیست

حرف عشق تو رو من با کی بگم

…همه حرفا که آخه گفتنی نیست…
وب باحالي دارين


ye bande khoda
ساعت23:02---29 ارديبهشت 1390
اخرين حضور اخرين نظر

خداحافظ ...

خداحافظ ...

خدایا !

او را چون گلهای بهاری با طراوت و زندگیش را میدان تاخت و تاز خوشبختی قرار ده ...

خدایا !

روزگارش را با خوشی و خرمی سپری کن ...

خدایا !

او را در پناه خود همیشه حفظ کن ...

خداحافظ ...


ye bande khoda
ساعت10:08---28 ارديبهشت 1390
فهميده ام به هيچكس و هيچ چيز حتي به چشمانم هم نبايد اعتماد كنم

ص
ساعت10:51---26 ارديبهشت 1390
فهمیده ام که شما چقد میفهمید کم فک کنید مغزتون تموم میشه ها

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:جک,خنده,باحال,ساعت 15:53 توسط MJ| |


Power By: LoxBlog.Com