chiz sher

خنده هامو با تو تقسیم میکنم ، زندگیمو به تو تقدیم میکنم
مگه نمیبینی غرق خواهشم ، من کنار تو پر از آرامشم

بدون تو بودن سهم من نیست ، منی که به تو دلخوشم
کنار تو چشمام رنگ غم نیست ، با تو غمامو میکشم


نظرات شما عزیزان:

nazgol
ساعت16:52---26 فروردين 1390
اصلا می تونی برام عشق رو تعریف کنی؟

عشق یه سه حرفی فرده که تا ابد هم فرد می مونه

اگه عاشقی نباید با دوست دخترات زوج بشی

در ضمن عشق برای ادمایی مثل تو زیاده

معنای عشق با توحروم میشه

سعی کن در سطح معمولی دوست داشته باشی

اینو از ته دل گفتم
پاسخ:azizam hanuz bacheiii vase in harfa boro shireto bokhor.hanuz dahanet booye shir mide umadi mikhai eshgho vase man tarif koni? boro ye khorde bozorg tar ke shodi bargard:p


leila
ساعت19:22---18 فروردين 1390
eshgh too ketabast vali mitone shabih sazi bshe


ye bande khoda
ساعت6:34---15 فروردين 1390
پرسید به خاطر کی زنده هستی؟ با اینکه دلم می خواست با تمام وجودم داد بزنم "بخاطر تو" بهش گفتم به خاطر هیچ کس.

پرسید پس به خاطر چه زنده هستی؟ با اینکه دلم فریاد میزد "به خاطر تو" با یک بغض غمگین گفتم به خاطر هیچ چیز.

ازش پرسیدم تو به خاطر چی زنده هستی؟ در حالیکه اشک تو چشمانش جمع شده بود گفت به خاطر کسی که به خاطر هیچ زنده است...


baran
ساعت1:47---8 فروردين 1390
salam web loge khobi dare behet tabrik migam bebenam in eshghet kiye

baran
ساعت1:45---8 فروردين 1390
webloge khili khobi dari bebenam in eshghet keye??

......................
ساعت17:11---7 فروردين 1390
عشقتو عشق است مواظبش باش

از دستشم ندهپاسخ:mersiii cheshat naz mibine jigar;):-*


من
ساعت17:10---7 فروردين 1390
خيلي بي ذوقي اه اه اه

خدا به داداه زنت برسه با اين احساساتت

پاسخ: nazare lotfete jigar;) badam zanam koja bud:-d:p


بيستم
ساعت9:27---7 فروردين 1390
عمریست غم و درد نشانم داده .........................در آتش سینه اش امانم داده
رنجور ترین درخت باغش هستم........................... هر بار مرا دیده تکانم داده
کاری نکنی که جنگ آغاز شود .....................حال من و تو دوباره ناساز شود
وقتی همه در سینه کبوتر داریم .................درب قفس گرگ چرا باز شود
با چشم سیاه آمد و رنگم کرد .......................با رنگ نگاه خود هماهنگم کرد
وقتی که به چشم های من زل زده بود............ دل فکر بدی کرد و خدا سنگم کرد


من
ساعت9:26---7 فروردين 1390
سردم شده است و از درون می سوزم

حالا شده کار هر شب و هر روزم

تو شعر مرا بپوش سرما نخوری

من دکمه ی این قافیه را می دوزم
پاسخ:hala dg hava garm shode to chetori sardet shode? manam shere toro nemipusham shayad ye chizi tu jibesh bashe:p elate darun suzit miduni chie?elatesh ine ke tanzim motor nisty ye tanzm motor boro 2rost mishe ishalla;)


يه بنده خدا
ساعت18:57---6 فروردين 1390
سلام به جمع وبلاگ نويسان خوش اومدي:x



افسانه ها می گویند عاشقی را



کوه کندن چو فرهاد و



دیوانه شدن چو مجنون لازم است ،



اما ...



می توان هر شب
پاسخ:mersiiiii@};-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 5 فروردين 1390برچسب:,ساعت 14:57 توسط MJ| |


Power By: LoxBlog.Com